با حمايت استاندار يزد

كسري 5/3 ميليارد ريالي اعتبار جهت بازسازي خط انتقال آب اشكذر برطرف شد


یزدفردا "با تخصيص 5/3 ميليارد ريال اعتبار از طرف استاندار يزد مشكل اصلاح و بازسازي خط انتقال آب اشكذر برطرف شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد عمليات اصلاح و بازسازي خط انتقال آب به شهر اشكذر با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان و اعتبارات استاني در حال اجراء مي باشد كه جهت تكميل و بهره برداري از آن 5/3 ميليارد ريال اعتبار نياز داشت و اين اعتبار با حمايت محمدرضا فلاح زاده استاندار يزد تخصيص خواهد يافت.
مدير امور آبفاي اشكذر با اعلام اين خبر بيان كرد:عمليات اصلاح و بازسازي طرح آبرساني و انتقال آب به شهر اشكذر شامل اجراي 6/4 كيلومتر خط انتقال با لوله هايي از جنس پلي اتيلن در اقطار 500 ميلي متر و نصب تأسيسات بوده كه در حال حاضر داراي 70 درصد پيشرفت مي باشد و جهت تكميل و بهره برداري از آن به 5/3 ميليارد ريال اعتبار نياز داشت كه با تخصيص اين اعتبار در دهه فجر امسال اين طرح اتمام و به بهره برداري خواهد رسيد.
اصغر عالم زاده گفت:در اين بازديد كه استاندار،مديران عامل شركت هاي آب منطقه اي ، آبفاي شهري و روستايي و جمعي از مسئولين استان حضور داشتند از نزديك از اجراي اصلاح و بازسازي خط خط انتقال آب به شهر اشكذر ديدن و با مسائل و مشكلات اين پروژه آشنا شدند.
وي بيان كرد:در حال حاضر آب شرب مشتركين شهر اشكذر از چهار حلقه چاه و آب انتقالي تأمين و توسط 30 كيلومتر خط انتقال و 160 كيلومتر شبكه توزيع مي شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا